Reklamace a vrácení zboží

Reklamační řád 

Reklamace se řídí Občanským zákoníkem, Obchodním zákoníkem a Zákonem o ochraně spotřebitele. V případě vady zboží, která se projeví v průběhu záruční doby, má zákazník právo na jeho bezplatnou opravu nebo výměnu, o které rozhoduje prodejce. Záruční doba se pozastavuje ode dne uplatnění reklamace až do doby, kdy byl kupující povinen věc převzít. Záruční doba se tedy prodlužuje o dobu vyřizování reklamace. 
Tento reklamační řád byl zpracován dle ustanovení zákona č. 89/2012 Sb., Občanský zákoník a z.č. 634/1992 Sb., Zákon o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

Spotřebitel je každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná.
Prodávající je Lakshmi – Narayan – Viktor Živný, Křižíkova 972/18, Boskovice 68001 IČ: 74881426, DIČ: CZ7506173741,  který při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti.
Zákazníkem našeho internetového obchodu je buď Kupující spotřebitel anebo Kupující, který při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti.

Nárok reklamace :

Zákazník má právo reklamovat zboží, pokud ho obdrží v rozporu s kupní smlouvou, anebo se v záruční době produktu objeví skutečnosti znemožňující jeho obvyklé používání.
 U použitého zboží nelze reklamovat "vady" které vznikly nebo mohly vzniknout v důsledku předchozího používání. Reklamované zboží musí být čisté a nepoškozené (vyjma možné reklamované vady). Reklamační doba začíná běžet dnem doručení reklamovaného zboží na naši adresu.
Vyřízení reklamace v zákonné lhůtě 30 dnů od převzetí zboží.

Převzetí  zboží :

Při přebírání zásilky od přepravce zkontrolujte, zda je v pořádku. Pokud obal jeví známky poškození
,neprodleně to přepravci oznamte, zásilku odmítněte a nepřebírejte. Jestliže bude zásilka poškozená nebo po rozbalení zjistíte poškození obsahu, bezprostředně nás kontaktujte na email info@koloidy.cz
Obsah celé krabice a poškozeného zboží zdokumentujte nejlépe nafocením a po kontaktu s námi postupujte dle domluvených pokynů.
Zboží máte možnost po předchozí domluvě doručit k reklamaci osobně, poslat poštou nebo přepravní službou.

Postup při reklamaci :

a) informujte nás o reklamaci e-mailem, či písemně
b) zboží zabalte tak, aby nedošlo k jakémukoliv poškození
c) zásilku pošlete jako doporučený balík (ne  dobírkou ! ) na naši adresu
d) do zásilky uveďte důvod reklamace, Vaši adresu, doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě
 
Vyřízení reklamace : 

Jestliže prodejce nestihne vyřídit reklamaci v zákonné době 30 dnů, má zákazník okamžitý nárok na nový produkt nebo vrácení peněz .
Je-li reklamace uznána za oprávněnou, má zákazník právo na úhradu účelně vynaložených nákladů spojených s uplatněním svého práva.
V případě odstoupení od kupní smlouvy je příslušná platba vrácena Kupujícímu převodem na bankovní účet nebo poštovní poukázkou.

Účinnost Reklamačního řádu od 10. 6. 2015

Nastavení cookies

Používáme cookies, abychom Vám umožnili pohodlné prohlížení webu a díky analýze provozu webu neustále zlepšovali jeho funkce, výkon a použitelnost

Nezbytné (vždy aktivní nelze vypnout)
Tyto cookies jsou potřeba, aby web fungoval správně
Analytické
Pomáhají nám pochopit, jak web používáte. S jejich pomocí ho můžeme zlepšovat
Profilující (marketingové)
Díky těmto cookies vám můžeme zobrazovat relevantní obsah a reklamy, které pro vás mohou být zajímavé a užitečné